Άρθρο 16 : Δικαίωμα διόρθωσης

Απόρριψη καταγγελίας κατά ΑΑΔΕ σχετικά με μη ικανοποίηση δικαιωμάτων πρόσβασης και διόρθωσης

Κατηγορία
Ημερομηνία
2019-07-05
Αριθμός πράξης
23

Κατόπιν καταγγελίας στην Αρχή κατά της ΑΑΔΕ για μη ικανοποίηση του δικαιώματος διόρθωσης φορολογουμένου σε προσωπικά δεδομένα που λαμβάνονται υπόψη για τον σχηματισμό του προφίλ φορολογουμένου στο Taxis, καθώς και του δικαιώματος πρόσβασης στα στοιχεία επικοινωνίας με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (DPO) της ΑΑΔΕ, η Αρχή απέρριψε την καταγγελία ως κατ’ ουσία αβάσιμη διότι α) η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ενημέρωσε τον καταγγέλλοντα για τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου προστασίας δεδομένων (DPO) της ΑΔΑΕ, β) ο καταγγέλλων δεν επικαλείται παραβίαση του δικαιώματος διόρθωσης των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τον αφορούν και γ) οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ δεν έχουν απορρίψει το αίτημα μεταβολής των στοιχείων της φορολογικής κατοικίας του καταγγέλλοντος, αλλά το εξετάζουν στο πλαίσιο της οικείας φορολογικής νομοθεσίας και διαδικασίας.

Εικόνα
ΑΠΟΦΑΣΗ
Θεματική ενότητα
263
Να εμφανίζεται στα hot topic;
Off
Να εμφανίζεται στα νέα;
Off
PDF Απόφασης
/sites/default/files/2019-09/apofasi232019.pdf
Έτος
2019
apofasi_pdf_image
/sites/default/files/default_images/pdfsmall_1.png
Να εμφανίζεται στις θεματικές ενότητες;
On
Migrationfield
201923923
Προεπιλεγμένη εικόνα Αγγλικό
Εμφάνιση στις παρακάτω θεματικές ενότητες